10.11.06
Hugo Stuven " O realizador publicitario como creador"
Hoxe venres día 10, Hugo Stuven fixo un percorrido pola historia dos anuncios televisivos, comenzando na década dos sesenta e rematando no momento actual. Este persoeiro do mundo televisivo explicou que a comezos dos sesenta chegaba con amosar os productos ou facer unha breve explicación porque o mercado non precisaba de máis para os mercar. A situación é verdadeiramente diferente na actualidade, onde as mensaxes están codificadas ata chegar a un punto que se non pertences ao target group ao que se dirixen case non entendes o acontecido no anuncio.
O realizador televisivo que tamén traballou en publicidade, sinalou que ás veces a creatividade cómese ao produto e como consecuencia moitas persoas lembran ós anuncios e non ás marcas que pretenden promocionar. De todos xeitos Hugo Stuven está a favor de que na televisión se empreguen elementos atraíntes para chamar a atención do público.
Futuro de televisión
No tocante ao futuro da televisión, o realizador amosou unha perspectiva que pasa por unha televisión máis interactiva, con moitas canles e moi segmentada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario